جهانبخش حیدری در گفتگو با تابناک:
فرماندار شهرستان اسلام آباد غرب گفت: با توجه به وضعیت نارنجی شهرستان مشاغل گروه ۳ و ۴ تعطیل می باشد.
کد خبر: ۹۶۰۹۷۲
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۶ 02 May 2021

جهانبخش حیدری در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: اسلام آباد غرب یکی از شهرستان هایی بود که در وضعیت قرمز بیماری کرونا قرار داشت اما با همراهی و همکاری پسندیده مردم از آن وضعیت خارج شدیم و هم اکنون در وضعیت نارنجی قرار داریم.

وی افزود: محدودیت های مربوط به وضعیت نارنجی در شهرستان در حال اجرا هستند که به تبع آن فعالیت مشاغل گروه های ۳ و ۴ ممنوع و ورودی شهرستان نیز توسط نیرو های انتظامی کنترل می شود.

فرماندار اسلام آباد غرب تصریح کرد: انتظار ما از مردم فهیم شهرستان این است که همانند گذشته و تا زمان رسیدن به وضعیت های مطلوب تر همراهی و همکاری خود را در رعایت پروتکل ها بهداشتی ادامه دهند.

این مسئول خاطر نشان کرد: تیم های نظارتی جهت رسیدگی بر نحوه اجرا پروتکل های بهداشتی نیز همچنان در سطح بازار فعال و در صورت مشاهده تخلف تذکرات لازم را داده و در صورت مقاومت واحد صنفی مربوطه را پلمپ خواهند کرد.

وی دقت نظر و تدبیر در رعایت پروتکل های بهداشتی و مدیریت بیماری از جانب مردم را عامل اصلی کنترل این ویروس دانست و سهل انگاری در این موارد را زمینه ساز ورود مجدد به شرایط نامطلوب و افزایش محدودیت ها اعلام کرد که طبیعتاً بر اقتصاد شهرستان آثار منفی بر جای خواهد گذاشت.

حیدری در پایان تعداد بستری های مبتلا به ویروس کرونا در بیمارستان امام خمینی (ره) این شهرستان را ۵۶ نفر اعلام کرد و از مردم و بازاریان خواستار دقت نظر بیشتری در رعایت موازین بهداشتی و پرهیز از دورهمی ها شد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار